Toggle theme
Light
Dark
Auto
START
INF.03 - TiASiAIoBD
|
INF. 03 - Egzaminy
|
INF.04 - PPiTA
|
INF.04 - Egzaminy
|
INFORMATYKA
|
Kurs C++
|
Systemy operacyjne
|
Informatory, regulaminy, PSO
Informator technik informatyk
Informator technik programista
Podstawa programowa technik informatyk
Podstawa programowa technik programista
Siatka godzin technik informatyk
Siatka godzin technik programista
Dodatki
Zasady projektowania UI
INF.03 - Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych
HTML
Technologie internetowe.
Znaczniki i atrybuty
Szkielet dokumentu HTML
Semantyka - znaczniki
Znaczniki tekstowe
Obrazki
Znaczniki strukturalne
-
Projekt strony 3TF
Projekt strony 4TF
CSS
zadania css
Bootstrap
Bootstrap 5 wprowadzenie
Bootstrap theme
Projekty
Szablon trzech stron (div)
Szablon strony duży (div)
24 Web Development
Hej Kris
Czarny szablon
Latarnia
Mobile desktop
Moje CV
Check Magazin
UpShell
Projekt ogrody
Black Friday
Wypożyczalnia samochodów
JavaScript
Projekt formularz
Projekty
Task 1-4
Task 5-9
PHP
Biblioteka - projekt
Biblioteka - polecenia
zip
Projekty
Karty kredytowe
Baza komis samochodowy
INF.03 - Egzaminy praktyczne
styczeń 2024
INF.03.04
materialy4.7z
INF.03.07
materialy7.7z
INF.03.08
materialy8.7z
czerwiec 2023
INF.03.01
materialy1.7z
INF.03.02
materialy2.7z
INF.03.04
materialy4.7z
INF.03.07
materialy7.7z
styczeń 2023
INF.03.01
zad1.zip
INF.03.02
zad2.zip
INF.03.03
zad3.zip
INF.03.04
zad4.zip
czerwiec 2022
INF.03.01
INF.03.01-pliki
INF.03.02
INF.03.02-pliki
INF.03.03
INF.03.03-pliki
EE.09.01
EE.09.01-pliki
EE.09.02
EE.09.02-pliki
EE.09.03
EE.09.03-pliki
EE.09.04
EE.09.04-pliki
styczeń 2022
EE.09.01
pliki1.zip
EE.09.02
pliki2.zip
EE.09.03
pliki3.zip
EE.09.04
pliki4.zip
EE.09.05
pliki5.zip
EE.09.06
pliki6.zip
EE.09.07
pliki7.zip
czerwiec 2021
EE.09.01
zad1.zip
EE.09.02
zad2.zip
EE.09.03
zad3.zip
EE.09.04
zad4.zip
styczeń 2021
EE.09.01
z1.zip
EE.09.02
z2.zip
EE.09.03
z3.zip
EE.09.04
z4.zip
EE.09.05
z5.zip
EE.09.06
z6.zip
czerwiec 2020
EE.09.01
egzamin5.zip
EE.09.02
egzamin3.zip
EE.09.03
egzamin5.zip
EE.09.04
egzamin1.zip
EE.09.05
egzamin2.zip
EE.09.06
egzamin4.zip
styczeń 2020
E-14.01.01
materialy1.zip
E-14.01.02
materialy2.zip
E-14.01.03
materialy3.zip
E-14.01.04
materialy4.zip
czerwiec 2019
E-14.06.01
materialy1.zip
E-14.06.02
materialy2.zip
E-14.06.03
materialy3.zip
E-14.06.04
materialy4.zip
E-14.06.05
materialy5.zip
E-14.06.06
materialy6.zip
INF.04 - Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji
IntelliJ
Wprowadzenie i instalacja IntelliJ
Pierwszy projekt
Skróty i funkcjonalności
Instalacja IntelliJ
Instalacja Javy
Java
Kurs Java - dostęp tylko dla uczniów.
(aby wyświetlić należy zalogować się do usługi Microsoft).
Zadania Java
Arkusz 001
Arkusz 002
Android Studio - prezentacje
Wprowadzenie do platformy Android
Układy layoutów
Elementy i powiązanie z JAVA
Listy, Grid i ScrollView
Android Studio
Podstawowe pojęcia i struktura systemu Android. ConstraintLayout.
Struktura projektu. Widoki: Button, TextView i EditText.
Zasoby projektu: Łańcuchy i tablice łańcuchów, grafika, mipmapy, wersje językowe i orientacje layoutu.
Słuchacze zdarzeń.
Pozostałe kontrolki.
Intencje, komponent Web View.
Projekty
Projekt RGB
Projekt kalkulator
Ulubione miasta
miasta.zip
Login App
Angular
React
INF.04 - Egzaminy praktyczne
2024 styczeń - zad.1
materialy.7z
2024 styczeń - zad.2
2023 czerwiec - zad.1
materiały.zip
2023 czerwiec - zad.2
2023 czerwiec - zad.3
2023 styczeń - zad.1
2023 styczeń - zad.2
zad2.zip
2022 czerwiec - zad.1
zad1.zip
2022 czerwiec - zad.2
2022 styczeń - zad.1
2021 czerwiec - zad.1
Informatyka
Corel
Lekcja 1
Lekcja 2
Lekcja 3
Lekcja 4
Lekcja 5
Lekcja 6
Lekcja 7
Lekcja 8
Lekcja 9
Lekcja 10
Lekcja 11
Lekcja 12
Lekcja 13
Lekcja 14
Zadania CorelDraw
Ćwiczenie 1-2
Ćwiczenie 3-4
Ćwiczenie 5
Ćwiczenie 6-7-8
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 1-10
Ćwiczenie motyl
Ćwiczenie proste
CorelDraw konspekt
Word
Word pliki
Excel
Lekcja 01 - instrukcja
Lekcja 01 - zadanie
Lekcja 02 - instrukcja
Lekcja 02 - zadanie
Lekcja 03 - instrukcja
Lekcja 03 - zadanie
Lekcja 04 - instrukcja
Lekcja 04 - zadanie
Ćwiczenia excel
Kurs C++
Wstęp do programowania
Budowa programu w języku C++
Pierwszy program - wyjaśnienie jak działa
Jak pisać poprawny i przejrzysty kod
Zmienne i podstawowe typy danych
Zmienne - Typ znakowy i typ napisowy - typy napisowe w C++
Operator przypisania i operatory arytmetyczne
Operatory inkrementacji i dekrementacji, relacji oraz operatory logiczne
Strumienie i operacje wejścia/wyjścia
Instrukcja warunkowa if - podejmowanie decyzji w języku C++
Modyfikatory typów w języku C++. Używanie stałych w programach
Tablice w języku C++. Podstawowy sposób organizacji danych.
Pętle w języku C++ - pętla for
Pętle w języku C++ - pętla do while
Pętle w języku C++ - pętla while
Tablice i pętle w języku C++. Efektywne zarządzanie danymi w C++
Instrukcja break w C++. Przerywanie pętli w języku C++
Instrukcje continue i goto w C++. Obsługa pętli i etykiet w programach C++
Operator warunkowy i instrukcja switch. Podejmowanie decyzji w języku C++
Typ logiczny i typ wyliczeniowy. Kolejne typy danych w języku C++
Struktury - część 1 - grupowanie danych za pomocą struktur
Struktury - część 2 - tablice struktur w języku C++
Definicja, deklaracja, inicjalizacja - ważne pojęcia w języku C++
Zasięg zmiennych w języku C++. Zmienne globalne i zmienne lokalne.
Przesłanianie zmiennych w języku C++. Zasięg a dostęp do zmiennych.
Referencja (typ referencyjny) w języku C++. Znaczenie referencji w programowaniu.
Wskaźniki (typ wskaźnikowy) - część pierwsza. Adresowanie komórek, operator wyłuskania.
Wskaźniki (typ wskaźnikowy) - część druga. Inicjalizacja, zasady, stałe wskaźniki.
Wskaźniki (typ wskaźnikowy) - część trzecia. Operacje na kilku wskaźnikach.
Wskaźniki, referencje, typy proste. Porównanie typu wskaźnikowego i referencyjnego.
Literały, czyli stałe dosłowne w języku C++.
Przekształcenia tyów w języku C++. Awansowanie, rzutowanie.
Funkcje w języku C++ - podstawowe informacje o funkcjach
Funkcje w języku C++ - zasięg funkcji i argumenty funkcji.
Funkcje - argumenty formalne i aktualne. Porównanie metod przekazywania argumentów do funkcji.
Wywołanie funkcji. Funkcje rekurencyjne. Zwracanie wartości przez funkcję.
30 zadań do zrobienia
Systemy operacyjne
Windows 7/10
Laboratorium 01
- Tworzenie partycji
Laboratorium 02
- Menedżer zadań (zarządzanie procesami)
Laboratorium 03
- Tworzenie kont użytkowników
Laboratorium 04
- Zarządzanie pamięcią wirtualną
Laboratorium 05
- Zarządzanie sterownikami urządzeń
Laboratorium 06
- Opcje regionalne i systemowe
Laboratorium 07
- Konserwacja dysku twardego
Laboratorium 08
- Zarządzanie systemem plików poprzez wbudowane oprogramowanie
Laboratorium 09
- Zdalny Pulpit i Zdalna Pomoc
Laboratorium 10
- Praca z poleceniami wiersz poleceń
Laboratorium 11
- Narzędzia linii uruchamiania
Laboratorium 12
- Instalacja Virtual PC
Wiersz poleceń - komendy CMD
Linux
Instalacja Linuxa na Pendrive
Polecenia OS LINUX
Ćwiczenia Linux - konsola
Ćwiczenia Linux - pomoc, katalogi, pliki
Ćwiczenia Linux - operacje na plikach
Polecenia terminalowe Linux